
«بابا» اولین واژهای است که تمام کودکان تازه زبانباز کرده به زبان میآورند. صدایش میکنند و آغوشش را میطلبند تا در امنترین نقطه جهان آرام بگیرند. حالا «بابا» چند وقتی است برای «محمدمتین»، «نهال» و « محمد یاسین» قاب شده است روی دیوار، تا هنگام دلتنگی بغلش کنند. سنگ شده است روی زمین، تا هفتهای سه بار با دستهای کوچکشان مزارش را بشویند. خاطره شده است در ذهنهایشان، تا شبها خوابش را ببینند. زخم شده است روی دلهایشان تا بهانهاش را بگیرند و مردان شبیهش را دوست داشته باشند. تا «محمد یاسین» دوساله که چند ماهی...
ادامه مطلب
سلاممـن حسـین دهقـانی مـتولد 1377از بیـرجند هستـم امیدوار از مطالبیکـه در اختیارتون میگذارم استفـادهکافی رو ببرید در پایان هم اگه دوستداشتید نظر بذارید ، خوشحال میشم**************************************... بسم رب الشهدا و الصدیقین ...قسم به خون خدا ،قسم به لوح و قلم ،قسم به وجـود نازنین آخرین نشانه یحق بـر روی زمین بقیه الله اعظم(عج)،قـسم به خـون پــاک شـهدای اسلام ،قسم به خاک پای رزمندگان سرزمینم،قـسم به خــون پــاک شــهدای هشتســال دفـاع مقـدس ،سرباز راه عشقمو تــازنده ام رزمنده ام،تا آخـریـ...
ادامه مطلب