میلاد حضرت زینب

خرید بک لینک
سلام

مـن حسـین دهقـانی مـتولد 1377

از بیـرجند هستـم امیدوار از مطالبی

کـه در اختیارتون میگذارم استفـاده

کافی رو ببرید در پایان هم اگه دوست

داشتید نظر بذارید ، خوشحال میشم

*******************
*******************

... بسم رب الشهدا و الصدیقین ...

قسم به خون خدا ،قسم به لوح و قلم ،

قسم به وجـود نازنین آخرین نشانه ی

حق بـر روی زمین بقیه الله اعظم(عج)،

قـسم به خـون پــاک شـهدای اسلام ،

قسم به خاک پای رزمندگان سرزمینم،

قـسم به خــون پــاک شــهدای هشت

ســال دفـاع مقـدس ،سرباز راه عشقم

و تــازنده ام رزمنده ام،تا آخـریـن نفس

دراین راه ایستاده ام،ومنتظرطلوع صبح

صادقـش خـواهم مــاندهمـانـطــور که

باری تعالی وعده حقش را بارها وبارها

بـه بــندگـان صــالحـش داده،باشد که

رســتگار شـونـد ،

فـان حـزب الله هــم الغـالـبون ...

بی سیم چی......

ما را در سایت بی سیم چی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 23:24

صفحه بندی