مـن حسـین دهقـانی مـتولد 1377
از بیـرجند هستـم امیدوار از مطالبی
کـه در اختیارتون میگذارم استفـاده
کافی رو ببرید در پایان هم اگه دوست
داشتید نظر بذارید ، خوشحال میشم
*******************
*******************
... بسم رب الشهدا و الصدیقین ...
قسم به خون خدا ،قسم به لوح و قلم ،
قسم به وجـود نازنین آخرین نشانه ی
حق بـر روی زمین بقیه الله اعظم(عج)،
قـسم به خـون پــاک شـهدای اسلام ،
قسم به خاک پای رزمندگان سرزمینم،
قـسم به خــون پــاک شــهدای هشت
ســال دفـاع مقـدس ،سرباز راه عشقم
و تــازنده ام رزمنده ام،تا آخـریـن نفس
دراین راه ایستاده ام،ومنتظرطلوع صبح
صادقـش خـواهم مــاندهمـانـطــور که
باری تعالی وعده حقش را بارها وبارها
بـه بــندگـان صــالحـش داده،باشد که
رســتگار شـونـد ،
فـان حـزب الله هــم الغـالـبون ...
ما را در سایت بی سیم چی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104