

مسئولین بیدارند ؟؟؟؟!!!
بیانات مقام معظم رهبری درباره مشکلات مردم خوزستان
ایشان مسائل اینروزهای خوزستان و قطع آب و برق و وسایل ارتباطی در هوای سرد را نمونهی دیگری از مشکلات دلخراش و بسیار سخت مردم برشمردند و گفتند: مسئولان وظیفه دارند که به این مشکلات رسیدگی کنند و اگر کسی به فکر مردم باشد، نمیتواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و این وظیفهی قطعی، فوری و همیشگی حکومتهاست که به فکر مردم باشند.
حضرت آیتالله خامنهای با انتقاد از برخی که بهجای حل مسئلهی ریزگردها، مسئولیت آن را متوجه گذشتگان میکنند، خاطرنشان کردند: درست است که برخی مسائل به چارهاندیشیهای بلندمدت احتیاج دارد اما این حرف که وضعیت فعلی نتیجهی به فکر نبودن گذشتگان است، کافی نیست و مشکلی را حل نمیکند و چند صباح دیگر نیز دیگران همین قضاوت را دربارهی ما خواهند کرد که چرا برای علاج مشکل مردم کاری انجام نشد.
ایشان افزودند: باید این سختیها را در زندگی مردم لمس، و برای علاج آنها فکر، کار، تلاش، همدردی و همدلی کرد.
منبع:http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=35722
بی سیم چی......ما را در سایت بی سیم چی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75